Monday, September 29, 2008

Tak Bestnya Raya Kali Ini...

Well..this Ramadhan month really menduga kesabaran aku..i hv spent almost RM2K for my car within these 4 weeks only..sheeeshh..it was started with my battery "kong"..then spark plugs..then coolants..then finally just now..the coolant tank already f**ked up and it cost me RM820!!!...this car really drying my pocket up...bagi orang yang bergaji kecil macam aku ni...heh heh..

Coolant Container

This month Sum of all Fear...

-Battery RM280

-Service RM310

-Coolant RM200

-Spark Plugs RM290

-Coolant Container RM820

All together..RM1900...*sigh*

Well, to my all nieces and nephews..NO DUIT RAYA this year...sorry aa..

But I'm still glad that it didn't spoiled my Hari Raya mood ..hopefully..compared to my friend just now which his car sudah kena langgar dengan lori...i feel very very sorry for him..you can see his Hari Raya mood is totally spoiled & gone!!! Sabar Cazz..at least we're glad that you are okay..


Cazz's RX8 was hit by a lorry ( This gonna cost the lorry driver more than RM5k!)



The Ah Pek who hit his 8..(nasib kau laa..langgar RX8..tu lerr..lain kali keluar simpang tengok dulu..)

Oleh yang sedemikian..ingin aku seru kepada semua pemandu-pemandu lori kat luar tu..kalau bawa lori tu ingat la kat kereta-kereta ni..jangan ingat korang besar..boleh main sondol je..bukan aku nak benci pemandu-pemandu lori ni, tapi aku suka nak katakan korang ni ada satu penyakit yang selalu membahayakan semua orang..iaitu BESAR KEPALA!!!..sori kalau aku bercakap kasar..tapi ini adalah realiti..lu fikir la sendiri!!! bak kata Nabil...

Dah ramai kengkawan aku yang meninggal angkara sikap korang yang suka buat gila kat jalan raya ni...so aku seru sekali lagi supaya korang jangan nak menyusahkan diri masing-masing...aku pun ada kawan yang bawa lori, tapi takder la bawa macam orang gila..Pandulah dengan cermat!!!..Itu saja pesan aku..

No comments: